Stay sTr0ng . Stay p0siTivE . kEep sTudyIng

Wednesday, December 8, 2010

AQ SEDAR SEKARANG

aku sedar dalam hidup ni x semua yg kite nk kite akan dapat,
aku sedar dalam hidup ni xsemua org suke dgn apa yg kite buat,
aku sedar dalam hidup ni ada kalanya kita di atas dan ada kalanya kita di bawah,
tp walau ape pon keadaannya aku tw ini semua ketentuanNYA..
      kadang2 aku give up,  
      kadang2 aku fed up,
      kadang2 aku rasa xlarat aku rasa penat,
      tp aku harus kuat dan kuat.
aku masih ada mereka yg selalu ada disamping aku.
bg aku semangat, buat aku jd hebat.
aku masih ada byk peluang utk mulakan yg baru.
semuanya pasti menunggu..
       ya ALLAH,kau bersihkan jiwa aku,
       berikan KEIKHLASAN dan KESABARAN serta KEKUATAN kpd hatiku,
       agar aku ikhlas dalam setiap perbuatan,juga keadaan.
       agar aku mnjadi orang yg tabah dan dihormati.

No comments:

Post a Comment

no copy no paste